Alla inlägg den 24 oktober 2006

Av mayuko - 24 oktober 2006 15:59

Många japaner tror att personlighet och blodtyp är relevanta. Jag tror att japaner tycker om att gissa personers blodtype och det finns många japaner som frågor" Vilken blodtype är du?"eller "Är din blodtyp A händelsevis?"när dom träffar någon för första gången.Jag skriver om image som har japanska möt persolinghet av4blodtype.En person blodtypA är methodisk,gör stor affär av detaljer,blyg, gammalmodigt,jobbar hårt och menaralvar.Det sägs att många japaner är blodtypeA. En person blodtypeB är självsik, gör i sin egen takt, stubborn,uttrycker deras uppfattning klart.Det sägs att många presidenter är blodtypB.Många personer tror att blodtype B är svårt att ha att göra med.En person blodtypeO är för bekväm för att tänka efter, tycker om att ta hand om personer, försöker att vara trevlig mot alla, optimista och lätt att ha att göra med.En person blodtype AB är splittrad,exentrisk, snål,och har många bra idé.Jag är blodtypeA men min personglighet är som blodtypeO. Mina kompisar tror inte på att jag är blodtypeA. Det sägs personer som är blodtypeA är bra på att städa rum men jag är sämt på att göra det.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2006 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards