Alla inlägg den 4 oktober 2006

Av mayuko - 4 oktober 2006 17:01

UNIQLO är ett japansk kläder märke och man kan köpa kläder billiga priser.Det är som H&M i sverige. Den här hösten, UNIQLO gör snygga kläder med några nya designer. Det kallas "designers invitation project". Det är liksom H&Ms designersamarbeten men UNIQLO är inte känd i hela världen dem kunde inte välja samarbets-partner som Viktor & Rolf, Karl Lagerfeld.Jag köpte ett par smala jeans av märket UNIQLO. Det är väldigt populär bland japanska tjejer. Det kostar 3,990yen(ca 249kr). Det är snygg och hög kvalitet så jag tycker att det är billig. Jag tycker jätte om smala jeans men jag har så tjocka lår och det är smal för mina lår.Min favoritjeansmärke är cheapmonday. De har smala och snygga byxor och är billiga. Jag har ett per smala svarta jeans från cheapmonday och det är min bäst favorit jeans. Cheapmonday och Acne jeans har figurerat några i japansk tidningarna den senaste tiden. Jag gissar att de ska bli populär i japan. Acne jeans gör snygga jeans men de är jättedyra så jag kan inte köpa dem...Jag vill köpa massa snygga jenas i sverige!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2006 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards